Målar om...

hej! Alva här. har inte bloggat på ett tag, ska försöka blogga oftare. lovar.
Men just nu håller mamma och pappa på att målar om badrummet, vitt med turkosa och rosa tavlor och de. bild kommer när allt är klart! Tyvär glömde jag bort att ta bild innan vi började, så det blir inget " före och efter" men jag tror ni står ut :D

Jaaa, vad har ni för er idag? jag ska bara vara hemma och hjälpa till med badrummet, har precis målat en hylla turkos. det blev bra, bara att jag hade precis innan målat naglarna, och tänkte ha lite fina händer etta tag, det är dom inte nu kan jag säga, dom är fulla av turkos färg.. haha.
Klockan 6 går vi hem till Julia och hennes familj. vi äter där! nice. Aja, nu får ha en bra dag, hör av mig senare om hur badrummet blev! kram!

http://byalvan.blogg.se/   <------------------- Besök min egna blogg, bloggar där minst tre gånger om dagen. puss.

 min snygga frisyr som jag gjorde i morse,  hade den i kanske 5 minuter, sen rammlade hela håret ur... Hahahha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0