FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!!!!!!!

Förlåt för att jag inte har bloggat så mkt :((( Lovar att bli bättre på det! Har just kommit hem från en svettig träning.... Men nu så ska jag berätta om min helg och jag kommer att skriva om fredagen också ;) I fredags så var det skola. Efter skolan så gick jag, Isabell och Jasmina ner på stan och handlade lite :) sen så gick jag hem för att packa för att jag och Jasmina skulle sova över hos Isabell :D I lördags så var jag hemma hos isabell en liten stund sen så gick jag hem och tog det lite lungt. I söndags så gick jag och Jasmina ner på stan och fikade och kollade på lite kläder :) Här kommer några bilder från helgen!
 den här filmen tittade vi på i fredags. Så bra!
  det här åt vi. fast ja förutom frukten ;)
 På tösse :)
 hehe jag....

Kommentarer
Postat av: Isabell, Bellsko eller Bella eller något

min fina fot vart med på fotot ;)

2012-02-17 @ 22:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0