”Angels can fly because they take themselves lightly.”

Hellu :) Idag så har jag varit med Fanny<3 :) Vi gjorde inte så mkt men vi hade kul :)
Ja.... sen så har jag nog inte gjort så mkt.
Men imorgon så ska jag och min lillebror till farmor och farfar och åka skridskor, på tisdag så ska jag och ville (min lillebror) åka till Kungsberget med Alva, Traste, deras mamma (Majsan) och Majsans jobb :D Vi ska åka skidor :D
På onsdag så ska jag och ville åka till mormor oh morfar.
på torsdag så ska pappa  vara ledig så vi ska väl hitta på något.
Och på fredagen så ska mamma varaa ledig så vi ska väl hitta på något.

Så att ni får hare ett jätte bra sportlov! Så ses vi hejdå Puss // Cornelia<3
 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0